Світлодіодні LED екрани порівняно недавно стали використовуватися для подачі рекламної інформації. Вони дуже швидко довели свою ефективність, однак не завжди монтаж вуличних екранів призводить до бажаного результату — зростання рівня продажів, збільшення числа клієнтів. Для цього треба враховувати технічні особливості цього пристрою. А також психологічні особливості сприйняття навколишньої дійсності як окремою людиною, так і соціумом.

Технічні аспекти ефективності LED екранів

Існує дві технічні причини, чому реклама на світлодіодних екранах так притягує погляд і тому ефективніше інших вуличних конструкцій того ж призначення.

  • Висока чіткість зображення.
  • Динамічність.

Елементарної неподільною часткою будь-якого LED екрана є піксель — блок з трьох світлодіодів R (червоний), G (зелений) і B (синій). Його мінімальні розміри не перевищують декількох міліметрів, тому на одному квадратному метрі може перебувати до мільйона пікселів. Всі вони є активними точками, здатними змінювати колір в практично невловимих для людського ока межах. Що дозволяє передавати за допомогою складених з них екранів зображення високої чіткості, практично не відрізняється від реальної картинки.

Світлодіоди мають найменшу швидкість реакції на керуючий вплив — десятки наносекунд. Для порівняння: у газорозрядних ламп цей показник в десятки тисяч разів більше. Тому транслюється зображення може змінюватися з такою ж швидкістю, як і всі, що оточує людину.

Зображення на LED екрані сприймається людиною як частина навколишньої дійсності, тому надає на нього максимальне психологічний вплив, він готовий вірити всьому, що йому подається.

Суб’єктивні чинники, що впливають на ефективність

Вуличні екрани на світлодіодах можуть бути різних розмірів — площею від часток кв. метра до десятків і навіть тисяч. Перші застосовуються в пілонах, інформаційних табло і розраховані на конкретних покупців, вже фактично знають свою мету. Другі призначені для охоплення максимально великої аудиторії і використовуються для інформування про новопосталих товари, послуги. Технічно вони розрізняються розміром і кроком пікселя — відстанню, на якій вони розміщені. Залежність ця пряма.

Невеликі екрани розміщують на рівні очей людини. А великі — як можна вище і далі. І не тільки тому, що так вони будуть помітніше. Справа в тому, що на близькій відстані кожен піксель такого гігантського табло сприймається як окремий екран, загальна картинка не складається або виглядає неприродно дискретної.

Важливе значення для ефективності має і те, як виконано ролик для розміщення на LED екрані. Інформація повинна бути подана легко, креативно, її не може бути занадто багато.

Зазвичай один блок відео не повинен перевищувати 15-20 секунд, інакше він не буде оглянутий до кінця — але ж саме там міститься контактна інформація. Лаконізм, точність і добре читається шрифт — ось складові успіху рекламних роликів.

У нашій компанії ви можете орендувати світлодіодні вуличні LED екрани для розміщення рекламних роликів, а також замовити їх створення.