На початку минулого року мало хто міг уявити, що епідемія COVID-19, що розпочалася в китайському місті Ухань, змінить не лише наші особисті стосунки, а й правила, які здавались непорушними у діловому середовищі. Крім буму віддаленої роботи, пандемія також прискорила цифрову трансформацію організацій, а також те, як вони керують продажами та взаємодіють зі своєю аудиторією. Тепер, як ми маємо спілкуватися за часів коронавірусу?

 

Крім того, що ми є виробниками світлодіодних екранів для реклами протягом великого проміжку часу, ми також співпрацюємо з рекламодавцями, які допомагають нашим клієнтам у створенні ефективних кампаній на основі тексту, статичних зображень та відео. Тому сьогодні ми хочемо поділитися з вами деякими ключами, щоб максимально ефективно використали цей ресурс, адаптуючи свої корпоративні повідомлення до особливостей цих незвичайних місяців.

 

Складність потребує ясності

SARS-CoV-2, ПЛР, тест на антиген, рівень R… З моменту виявлення перших випадків зараження нам довелося вивчити довгий список абревіатур та складних медичних понять. І хоча записи інтернет-пошуковиків, таких як Google, не залишають сумнівів, що вони викликають, ці терміни не завжди легко засвоюються.

 

Тому, якщо ваша компанія запускає оголошення та повідомлення, пов’язані з пандемією, обов’язково використовуйте найпростіші слова – так, не жертвуючи суворістю – і використовуйте тон, зрозумілий будь-якому типу аудиторії. Тому, якщо у вас є світлодіодний екран для лікарень і ви хочете повідомити щось, пов’язане з пандемією, уникайте технічних деталей або медичної мови. Таким чином, ви досягнете більш доступного та тісного спілкування, яке матиме більше можливостей для впливу на пацієнтів та їх супутників.

 

Ще одна стратегія поліпшення розуміння – округлення даних і чисел, тому що наш мозок краще їх запам’ятовує. Так само необхідно уникати згадування складніших чисел, оскільки, на думку фахівців у галузі нейропсихології, їх важче обробляти, оскільки вони видалені з нашого повсякденного досвіду. Ще одна порада: віддавайте перевагу графічному аспекту над текстовим, що сприяє запам’ятовування повідомлень.

 

Робіть ставку на прозорість

Хоча новини, які ми отримуємо з березня минулого року, не обнадіюють, організації мають бути чесними зі споживачами. Громадськість не тільки вимагає знати правду про поточну ситуацію, але й має право знати, які наслідки спалаху COVID-19 вплине на їхні стосунки з певним брендом. Наприклад, чи будуть змінюватися години обслуговування клієнтів, чи має бути призначена зустріч перед відвідуванням закладу, чи будуть обмежені деякі послуги, які правила безпеки прийняті як у приміщенні, так і при доставці через Інтернет тощо. Навіть якщо компанія продовжуватиме нормально функціонувати (а якщо ні, то які обмеження будуть застосовуватись до її діяльності).

 

Маючи це на увазі, ми рекомендуємо вам використовувати засоби внутрішньої та зовнішньої реклами, щоб повідомляти про зміни у догляді та обслуговуванні, які приніс новий коронавірус, та поширювати їх на Інтернет, як на вашому веб-сайті, так і у ваших профілях у соціальних мережах . Якщо ви вважаєте, що ці зміни можуть стати перешкодою для ваших клієнтів та передплатників, не соромтеся вибачитись і пам’ятайте, що вжиті заходи спрямовані на забезпечення їхнього здоров’я та здоров’я співробітників компанії.

 

Намагайтеся завжди давати правдиву інформацію

Ні для кого не секрет, що інформаційні бомбардування, яким ми зазнаємо, посилюються, особливо коли йдеться про новини, пов’язані зі здоров’ям та економікою. А оскільки вони поширюються все швидше і швидше, стає все важче не лише публікувати їх у режимі реального часу, а й перевіряти їхню достовірність.

 

світлодіодний екран

Завжди оновлюйте свої повідомлення та оголошення

Враховуючи, наскільки мінлива поточна ситуація, вам може знадобитися часто змінювати деякі з ваших оголошень. Намагайтеся регулярно редагувати свої повідомлення, щоб клієнти знали, чи ваш бізнес і які послуги ви можете надати їм у кожен часовий інтервал. Вам також слід модифікувати свої рекламні кампанії, якщо на наявність певного продукту або послуги впливає підвищений попит або проблеми з поширенням.

 

Це буде дуже легко для вас з відеоекран для реклами, тому що ви зможете оновлювати свій рекламний контент в даний момент, звідки хочете і коли хочете, тільки за допомогою пристрою з підключенням до Wi-Fi.

 

У вас є питання про вашу комунікаційну стратегію за часів COVID-19 і ви хочете знати, як led екрани можуть допомогти вам ефективно її реалізувати?

Якщо це так, зателефонуйте нам!

світлодіодний екран