Щоб досягти успіху в бізнесі, слід вирішити на вищому рівні безліч питань, але головним «двигуном прогресу» була і залишається реклама, а найкращим обладнанням для її передачі – світлодіодний відеоекран. Цей носій і сам по собі привертає увагу, але стає ще цікавіше, якщо з його допомогою передають рекламну інформацію.
Чим більше в сучасному світі цього обладнання і рекламного контента, рекламщикам стає все складніше залучати кінцевого споживача (глядача), передбачаючи його очікування. І все ж цифрова реклама, що транслюється на відеобордах і відеоекранів, залишається ефектною, а тому – ефективною.
Але щоб вона стала такою, слід правильно підібрати LED екран, з огляду на кілька чинників:
- Розширення. Щоб видимість зберігалася на гідному рівні, слід враховувати можливе відстань від глядача до монітора. Деталізація зображення важлива тільки при близькому перегляді контенту.
- Розмір. Залежить теж від відстані від присутніх до обладнання та важливості перегляду кожної деталі в контенті. Щоб подивитися рекламу на даху висотки, вона обов’язково повинна передаватися на величезному екрані.
- Яскравість. Залежить від багатьох умов, починаючи від місця монтажу (вуличний / внутрішній для приміщень), а також деяких інших умов (якщо сонячні промені потрапляють прямо на екран, то показник яскравості повинен бути більше, ніж 7000кд / м2).
Також, щоб рекламу на ЛЕД дисплеї транслювали правильно, слід правильно вибирати, виходячи з портфоліо, гарантій і надається технічної підтримки постачальника товару або послуг оренди.
Переваги реклами на LED відеоекранах
Для ефективності передачі рекламного контента слід використовувати кілька правил:
- Крупний план передає емоційну складову, тому важливу інформацію і частини тексту слід передавати в збільшеному форматі.
- Знімати і передавати відео, яке відрізняється яскравістю і динамічністю.
- Створювати ролики тільки в сучасному форматі, адаптовані для цифрового обладнання.
Розміщуючи рекламний контент або відеоролик на світлодіодному моніторі, слід звернути увагу на ряд очевидних «плюсів»:
- отримання справжніх лидов з аудиторії, яку можна охопити в місцях масової прохідності або частого утворення пробок в мегаполісах;
- привернення уваги людей відбувається цілодобово;
- яскравість і динамічність зображення завжди будуть привабливі і помічені перехожими і водіями;
- відео, анімація та статика – все може бути показано за рахунок ЛЕД відеоекрани;
- оперативність роботи з контентом, переданим устаткуванням (швидке розміщення роликів і внесення змін до них);
- відеоролик назавжди залишається вашою власністю, тому в подальшому його можна використовувати в соцмережах або на власному сайті.
Основою переваг застосування реклами на світлодіодних дисплеях стають: помітність, цілодобовий режим роботи, велике охоплення аудиторії.
Найбільш вдалими прийомами трансляції для охоплення аудиторії більше, ніж стандартний показник (дорівнює 60-80% від перехожих), є відео- та комп’ютерна графіка. Також цікавими залишаються відеоролики, відеобанери, мультиплікаційне оформлення і «рухомі рядки».
Виходить, що вкладення фінансів у рекламу на LED екранах – вигідне рішення сучасності. Теж саме стосується в разі придбання цього обладнання або оренди.
Причини незаперечної вигоди – у функціях і особливостях, які включає в себе світлодіодний відеоекран від інших носіїв реклами:
- від ТБ – відео;
- від друку / друкарні – текстовий контент аж до великоформатного елементів;
- від інтернету – можливість впровадження одноразового контролю за поданою інформацією;
- від бігбордів та інших носіїв статичної реклами – можливість знайти краще місце в населеному пункті для донесення суті контенту до людей.
Але щоб отримати все вище зазначені переваги показів реклами на ЛЕД відеоекрані, треба до орендування обладнання також мати відомості про таких напрямках:
- людському трафіку в жвавих точках населеного пункту;
- рівень та особливості сфери діяльності в конкретному місті, селі, селі;
- членів суспільства;
- кількість людей, що відносяться до різних вікових категорій;
- попиті на даний вид послуги.
Особливості розміщення реклами на відеоекранів
Розміщуючи рекламу на ЛЕД екранах, слід пам’ятати, що заборонено використовувати:
- установки на знаках регулювання рухів;
- обладнання, яке може погіршувати видимість на дорогах;
- екрани, спрямовані на житлове або з великою відвідуваністю будівля (кут розміщення повинен бути від 20 і більше);
- обладнання, яке своєю надмірною підсвічуванням засліплює водіїв або засвічує дорожні знаки та розмітки, знижуючи їх видимість;
- моделі з підвищеним рівнем шуму або встановлені від дороги на відстані.
А також ці компанії мають ряд необхідних документів:
- свідоцтва про реєстрацію юрособи та постановці на податковий облік;
- для реєстрації монітора;
- підтвердження права власності або договору на оренду обладнання;
- проект установки обладнання;
- розроблений договір на розміщення рекламних роликів, в якому обумовлені всі деталі, яким чином замовник і виконавець виконують ряд своїх зобов’язань.
У будь-якому випадку, чим більше правильно підібране місце орендованого обладнання, тим успішніше буде показ реклами. Цікавими для розміщення вважаються закладу з високим трафіком. Тому швидше за все окупається реклама, що транслюється в центрах краси і здоров’я, торгових центрах, на центральних площах, фасадах об’єктів в бізнес-центрі, на жвавих автомагістралях і в метро, незважаючи на те, що тут вона коштує дорожче.