Достукатися до учня 21 століття за допомогою технології відображення

 

Щороку коледжі, університети та професійні училища стикаються із проблемою набору нових студентів. Це означає пошук творчих та ефективних способів зв’язку з новою групою учнів вищих навчальних закладів, які можуть думати інакше, ніж ті, хто прийшов раніше. У міру того, як майбутні студенти шукають відповідний навчальний заклад для інвестицій у своє майбутнє, університети повинні підвищувати свою привабливість для досягнення цілей зарахування.

 

Молоде покоління виросло в цифровому світі. Щоб краще охопити студентів, дедалі більше університетів звертаються до інструментів, які ці юнаки вже розуміють. Розширюваний підхід включає використання модернізованих технологій відображення інформації (LED екрани, рядки, що біжать і т.д.), які цікаві учням 21 століття. Такі рішення можуть допомогти вищим навчальним закладам здобути довіру абітурієнтів, продемонструвавши, що вони знаходяться на передньому краї технологічних тенденцій.

 

Проводити незабутнє перше враження

Як компонент стратегії залучення до вищих навчальних закладів, LED екрани для приміщень використовуються у приймальних відділеннях та місцях для відвідувачів, щоб справити враження на майбутніх студентів.

Відеостіни відображають події та рекламну інформацію, дозволяючи майбутнім або новим студентам одночасно вивчати інформацію про університет, включаючи його історію, спортивні та академічні програми, студентське життя та багато іншого.

Для подальшого спілкування зі студентами також можна використовувати відеостіну із соціальними мережами. Відвідувачі зможуть вибрати режим, який дозволяє їм робити «селфі» та відзначати свої фотографії у Twitter, Instagram та інших соціальних мережах.

 

Підвищення рівня студентського досвіду

У всьому світі все більше ремонтних робіт у кампусах та нових споруд будуються з урахуванням досвіду студентів. Ультрасучасний дизайн включає аудиторії, студентські кімнати відпочинку та гнучкі простори, що сприяють співпраці та груповому навчанню. Також додаються вдосконалені технологічні оновлення, включаючи відеостіни та установки дисплеїв, що настроюються.

«Сьогоднішні студенти навчаються цифровим технологіям: електронні пристрої у них в руках з самого дитинства, і саме так вони зазвичай спілкуються та навчаються, – з інтерв’ю Джулі Вілсон, керівника проекту з проектування та будівництва Державного університету Моргана США. “Відеостена в атріумі дає нам можливість передавати інформацію та важливі повідомлення учням, а також дозволяє учням спілкуватися між собою”.

 

Поліпшення навчання у класі

Будучи універсальними технологіями, LED екран довели свою ефективність у класі як інтерактивні інструменти для покращення навчання.

У Торонто, Онтаріо, Інженерна школа Лассонді при Йоркському університеті використовує РК-відеостени для створення інтерактивного віртуального класу та спільного навчального середовища.

Концепція «класу майбутнього» Лассонда заснована на баченні професора Спіроса Пагіатакіса, заступника декана з досліджень та аспірантури Інженерної школи Лассонде, а також викладачів, які розуміють вплив технологій та співробітництва на покращення вищої освіти.

Інтерактивні панелі надають ряд розширених можливостей, дозволяючи учням редагувати документи Word або PDF-файли в режимі реального часу, підключатися до веб-сторінок, а також збільшувати або зменшувати розмір презентації. Учні можуть легко переміщатися між різними середовищами, такими як класні дошки, інтерактивні дошки, PowerPoint і відеопрезентації.

Завдяки вбудованій системі відеоконференцзв’язку, студенти з будь-якої точки світу можуть підключитися до лекцій, що дозволяє організувати віртуальний клас. “У нас можуть бути запрошені доповідачі з усього світу, і через технологію здається, що людина знаходиться прямо перед нами”, – сказав Пагіатакіс.

За словами Пагіатакіса, відкриття віртуального класу змінило спосіб передачі знань учням і те, як учні беруть участь у навчанні. “Ми повинні адаптуватися до того, як молоде покоління підходить до навчання”, – сказав він. «Розуміння того, що вплив технологій буде величезним для цих студентів та їх кар’єри, надає нашій роботі сенсу».