Щоб досягти успіху в бізнесі, слід вирішити на вищому рівні безліч питань, але головним «двигуном прогресу» була і залишається реклама, а найкращим обладнанням для її передачі — світлодіодний відеоекран. Цей носій і сам по собі привертає увагу, але стає ще цікавіше, якщо з його допомогою передають рекламну інформацію.

Чим більше в сучасному світі цього обладнання і рекламного контента, рекламщикам стає все складніше залучати кінцевого споживача (глядача), передбачаючи його очікування. І все ж цифрова реклама, що транслюється на відеобордах і відеоекранів, залишається ефектною, а тому — ефективною.

Але щоб вона стала такою, слід правильно підібрати LED екран, з огляду на кілька чинників:

    • Розширення. Щоб видимість зберігалася на гідному рівні, слід враховувати можливе відстань від глядача до монітора. Деталізація зображення важлива тільки при близькому перегляді контенту.
    • Розмір. Залежить теж від відстані від присутніх до обладнання та важливості перегляду кожної деталі в контенті. Щоб подивитися рекламу на даху висотки, вона обов’язково повинна передаватися на величезному екрані.
    • Яскравість. Залежить від багатьох умов, починаючи від місця монтажу (вуличний / внутрішній для приміщень), а також деяких інших умов (якщо сонячні промені потрапляють прямо на екран, то показник яскравості повинен бути більше, ніж 7000кд / м2).

Також, щоб рекламу на ЛЕД дисплеї транслювали правильно, слід правильно вибирати, виходячи з портфоліо, гарантій і надається технічної підтримки постачальника товару або послуг оренди.

Переваги реклами на LED відеоекранах

Для ефективності передачі рекламного контента слід використовувати кілька правил:

  • Крупний план передає емоційну складову, тому важливу інформацію і частини тексту слід передавати в збільшеному форматі.
  • Знімати і передавати відео, яке відрізняється яскравістю і динамічністю.
  • Створювати ролики тільки в сучасному форматі, адаптовані для цифрового обладнання.

Розміщуючи рекламний контент або відеоролик на світлодіодному моніторі, слід звернути увагу на ряд очевидних «плюсів»:

  • отримання справжніх лидов з аудиторії, яку можна охопити в місцях масової прохідності або частого утворення пробок в мегаполісах;
  • привернення уваги людей відбувається цілодобово;
  • яскравість і динамічність зображення завжди будуть привабливі і помічені перехожими і водіями;
  • відео, анімація та статика — все може бути показано за рахунок ЛЕД відеоекрани;
  • оперативність роботи з контентом, переданим устаткуванням (швидке розміщення роликів і внесення змін до них);
  • відеоролик назавжди залишається вашою власністю, тому в подальшому його можна використовувати в соцмережах або на власному сайті.

Основою переваг застосування реклами на світлодіодних дисплеях стають: помітність, цілодобовий режим роботи, велике охоплення аудиторії.

Найбільш вдалими прийомами трансляції для охоплення аудиторії більше, ніж стандартний показник (дорівнює 60-80% від перехожих), є відео- та комп’ютерна графіка. Також цікавими залишаються відеоролики, відеобанери, мультиплікаційне оформлення і «рухомі рядки».

Виходить, що вкладення фінансів у рекламу на LED екранах — вигідне рішення сучасності. Теж саме стосується в разі придбання цього обладнання або оренди.

Причини незаперечної вигоди — у функціях і особливостях, які включає в себе світлодіодний відеоекран від інших носіїв реклами:

  • від ТБ — відео;
  • від друку / друкарні — текстовий контент аж до великоформатного елементів;
  • від інтернету — можливість впровадження одноразового контролю за поданою інформацією;
  • від бігбордів та інших носіїв статичної реклами — можливість знайти краще місце в населеному пункті для донесення суті контенту до людей.

Але щоб отримати все вище зазначені переваги показів реклами на ЛЕД відеоекрані, треба до орендування обладнання також мати відомості про таких напрямках:

  • людському трафіку в жвавих точках населеного пункту;
  • рівень та особливості сфери діяльності в конкретному місті, селі, селі;
  • членів суспільства;
  • кількість людей, що відносяться до різних вікових категорій;
  • попиті на даний вид послуги.

Особливості розміщення реклами на відеоекранів

Розміщуючи рекламу на ЛЕД екранах, слід пам’ятати, що заборонено використовувати:

  • установки на знаках регулювання рухів;
  • обладнання, яке може погіршувати видимість на дорогах;
  • екрани, спрямовані на житлове або з великою відвідуваністю будівля (кут розміщення повинен бути від 20 і більше);
  • обладнання, яке своєю надмірною підсвічуванням засліплює водіїв або засвічує дорожні знаки та розмітки, знижуючи їх видимість;
  • моделі з підвищеним рівнем шуму або встановлені від дороги на відстані.

А також ці компанії мають ряд необхідних документів:

  • свідоцтва про реєстрацію юрособи та постановці на податковий облік;
  • для реєстрації монітора;
  • підтвердження права власності або договору на оренду обладнання;
  • проект установки обладнання;
  • розроблений договір на розміщення рекламних роликів, в якому обумовлені всі деталі, яким чином замовник і виконавець виконують ряд своїх зобов’язань.

У будь-якому випадку, чим більше правильно підібране місце орендованого обладнання, тим успішніше буде показ реклами. Цікавими для розміщення вважаються закладу з високим трафіком. Тому швидше за все окупається реклама, що транслюється в центрах краси і здоров’я, торгових центрах, на центральних площах, фасадах об’єктів в бізнес-центрі, на жвавих автомагістралях і в метро, ​​незважаючи на те, що тут вона коштує дорожче.